KNAB storing: Zijn er problemen?

[issue_voting_shortcode]

[/issue_voting_shortcode]

[issue_vote_graph_shortcode page_title=”KNAB storing meldingen van de afgelopen 24u”]

[/issue_vote_graph_shortcode]


Heeft de bank KNAB storing of heb je mogelijk last van een ander probleem?

KNAB is een internetbank zonder extra kantoren en locaties buiten het hoofdkantoor: Dit heeft voor- en nadelen.

Het voordeel van een volledige internet bank is dat er geen onderlinge verbindingen tussen alle locaties nodig zijn. Ook kan KNAB jou een stuk voordeliger rekeningen en diensten leveren omdat er geen ‘overhead’ kosten zijn.

Een nadeel aan volledig digitaal zijn is dat ook echt alles digitaal gaat. Gaat het systeem plat bij KNAB dan ligt gelijk een groot deel plat. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor 🙂

Veel voorkomende problemen met KNAB zijn:

  1. Niet kunnen inloggen
  2. Problemen met de mobiel bankieren app
  3. iDEAL betalingen

KNAB storing: zelf oplossen?

Met bankieren is het meestal niet mogelijk om zelf de storing op te lossen. Je bent hierbij afhankelijk van de ICT en technici van de bank.

Heb je een storing bij KNAB?

Meld deze via deze pagina en eventueel ook bij de KNAB klantenservice. Zo kun je anderen alert maken en kan het team van KNAB de storing zo spoedig mogelijk verhelpen.

 

 

Share

4 gedachten over “KNAB storing: Zijn er problemen?”

  1. probeerde een betaling te doen bij bijenkorf, systeem bleef hangen op Knab betaling en daarna werd ik geblokkeerd op app en ook opnieuw inloggen werkt niet. Schrikbarend slecht, chat is niet open en tel neemt niemand meer op na 22u (2235u). Ik kan helemaal niet checken of mijn betaling dubbel is gegaan. App werkt niet en site is geblokkeerd (waarom geen idee want alles klopte)

Reacties zijn gesloten.