KPN storing

Er is geen storing

Ervaar je problemen?


Is er een KPN storing of onderhoud aan het netwerk? Dan kan het zijn dat je problemen ervaart.

KPN storing: oorzaken en oplossingen

KPN is het grootste telefonie netwerk van Nederland en levert onder andere de volgende diensten:

  • Vaste telefonie
  • Mobiele telefonie
  • Internet
  • Televisie

Door de grote infrastructuur binnen Nederland kan het zijn dat er storingen optreden in het netwerk. Ook is er regelmatig onderhoud: hierdoor kan het zijn dat bepaalde diensten tijdelijk (niet goed) werken en lijkt het alsof er een storing is.

KPN storing melden

Wanneer je problemen met KPN ervaart is het altijd handig om een storing te melden. Misschien is er niets aan de hand (bijvoorbeeld in het geval van onderhoud) en kunnen zij je geruststellen met een tijdsindicatie van het onderhoud.

Mocht er wel een storing zijn opgetreden dan kan de klantenservice je vaak op meerdere manieren helpen:

Zij helpen je jouw diensten weer werkend te krijgen.

Meld je storing bij KPN via een van de volgende links:

In het geval van storingen in een wisselkast kunnen zij hun technische dienst hierheen sturen om de storing op te lossen.

KPN storing tv

Een van de meest gebruikte diensten van KPN is (digitale) televisie. Hieronder vallen de vaste (kabel) TV aansluiting en de draadloze variant Digitenne.

Storingen met televisie kunnen verschillende oorzaken hebben. Eén van de trucjes welke KPN gebruikers met vaste TV vaak uitvoeren is door de stroomkabel van de digitale ontvanger voor een minuut of 2 uit het stopcontact te halen en daarna terug te plaatsen. Hierna werkt de TV in veel van de gevallen weer.

Met Digitenne werkt dit helaas niet: Bij deze dienst treden regelmatig storingen op vanwege een slechte ontvangst.

KPN storing mobiel

Een andere veelgebruikte dienst van KPN is de mobiele telefonie. Ook op dit netwerk treed regelmatig een storing op.

Je kunt deze problemen soms oplossen door je telefoon voor 30 seconden op vliegtuigstand te zetten of je toestel helemaal opnieuw op te starten (reboot). Werkt dit niet?

Dan is de oorzaak meestal extern en ben je afhankelijk van de technische dienst van KPN.

Last van een KPN storing?

Meld het dan in de reacties hieronder!

Deel dit met anderen

MY CUSTOM NAME